portfolio

Najlepsze i najciekawsze naszym zdaniem reklamy. Kreatywny flow w skondensowanej formie

The Sound of Taste

// 17 stycznia, 2014 //

reklama kreatywna

Stworzony przez agencję reklamową Grey London, ” The Sound of taste” jest pięknym klipem slow motion, w którym w rytm muzyki wybuchają worki z przyprawami. Instalacja audiowizualne pokazana w nim służyła jako reklama dla firmy Schwartz Flavor Shots.

 

Do jej produkcji zużyto kilka ton czarnego pieprzu, kardamonu, kurkumy, papryki, kminku, imbiru, chili i koleandry, które eksplodowały z idealną synchronizacją z muzyczną kompozycją. Każda eksplozja reprezentuje pojedynczą nutę lub akord, sfilmowana w trybie high speed tworzy surrealistyczną trójwymiarową dźwiękową ucztę audio-wizualną.

 

Klip stworzył reżyser Chris Cairn, kompozytor/muzyk MJ Cole i pirotechnik Paul Mann

 

A teraz zobaczcie jak to wszystko powstało:

 

 
 
sound-of-taste-1

sound-of-taste-2

sound-of-taste-3

sound-of-taste-4

sound-of-taste-5

sound-of-taste-6

O autorze postu:

Stripes - to blog o projektowaniu - design. Zawiera artykuły stanowiące inspirację jak i porady z zakresu web design, ilustracji, projektowania graficznego oraz ciekawe reklamy kreatywne. Piszemy również o metodach projektowych oraz inspirujących stronach www.

Kolejne posty

Powrót do góry

Ostatnio dodane

Alivia kampania – wygraj z rakiem

Platige Image wraz z współpracą z Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions pokazało swój kunszt i klasę. Tym razem w nowej reklamie kampanii Alivii – fundacji onkologicznej, która zachęca

/ czytaj więcej

Darmowe czcionki #5

Wraz z wiosną wracamy do cyklu o typografii – darmowe czcionki . Tym razem kilka wyselekcjonowanych krojów z polskimi znakami w sam raz do nowych

/ czytaj więcej

Web design – inspirujące strony #3

Nowy miesiąc to najlepszy czas na nowe inspiracje – kolejny w cyklu web design inspiracje. Garść pomysłów i rozwiązań stosowanych przez innych twórców. Szczypta inspiracji

/ czytaj więcej